Vyhledávání


Kontakt

Jana Králová
Břežany II. č.p. 18
282 01 Český Brod

E-mail: kralka.jana@seznam.cz

První výcvikový víkend - Bílá Skála 2013

01.05.2013 08:48

První výcvikový víkend  letošního roku jsme s paničkou a s Bruňďou strávili v Jižních Čechách v táboře Bílá Skála.

Vyrazili jsme v pátek 26.4. těsně po druhé hodině, protože do tábora jsme měli přijet nejdřív ve čtyři hodiny odpoledne. Jela s námi ještě kamarádka Nellinka se svojí paničkou. Nellinka je ještě takový psí mimino a jela na takovou akci poprvé. Jelikož už v pátek bylo dost velký teplo a cesta byla dlouhá, panička nám udělala velkou radost a zastavila nám u rybníku, kde jsme se vycachtali a schladili a nebylo nám v autě takové horko. 
Po příjezdu na místo jsme se ubytovali v chatičce a vyrazili na procházku po okolí. Ten den jsme už nic nedělali, jen odpočívali,abychom načerpali síli navýcvikový maraton.
 Sobota začala hned ráno stopama.Po stopách jsme si s Bruníkem trochu odpočinuli a já šla trénovat rozlišování předmětů.Brunibárek mě při té práci hezky sledoval z chatky a fandil mi, abych to zvládla. Byla jsem šikovná a zvládla to na jedničku. Pak jsme se šli projít a já si zaplavat v blízkém rybníčku. Paničce dalo hodně práce mě z vody vylákat.Jelikož bylo zase dost velké teplo dali jsme si zase trochu odpočinku. Následovala poslušnost, ale jen tak lehce a vyzkoušela jsem si novou disciplínu tak zvaný Treibball. Je to nová hra psa a jeho páníčka s velkým míčem. No a jak to na takových akcích chodí navečer přišla obrana. Figuranti byli super, moc se mi to líbilo. Chtěla bych jim poděkovat, za to jak se nám věnovali. Pak už jsme se jen nabaštili vyvenčili a šli na kutě.
 Neděle začala zase stopama, vlastně jsme cvičili to samé co v sobotu. Víkend utekl jako voda a jeli jsme domu. Byl to krásný víkend se spoustou kamarádů a už teď se těším já i Brunibárek na další. 
Děkuji za fotky všem, kdo fotili.